Gå til innhold

noen fra Vollen i Asker her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen fra Vollen her? Bare nysgjerrig, siden jeg flyttet hit tidligere i år og nå er gravid med nr 1.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor ca 1km før Vollen=) Så går ofte turer dit!!

Venter nr to jeg. Når har du termin, og hvor gammel er du da?

Skrevet

Hei! Så koselig! Jeg bor på Bjerkås, er 27 år gammel og venter en gutt den 2 februar! :-)

Skrevet

Er 24 og venter gutt i begynnelsen av desember. Har jente fra før.

Bor ved Blakstad!

Skrevet

Så koselig! Hvor gammel er jenta di da??

Da blir det 2 mnd mellom oss... Tror du det er noen mulighet for at vi kan havne i samme barselgruppe? Eller har vi termin for langt unna hverandre, og bor for langt unna hverandre?

Spennende tider i møte! :-)

Er du student eller i arbeid?

Skrevet

Jenta mi er 17mnd nå=) Vi havner nok ikke i samme barselgruppe... Avstanden på barna er ofte flere måneder, men vi bor i forskjellig "sone" når det gjelder helsestasjon... Jeg hører til Holmen, og grensen går akkurat ved meg og bortover. Vet ikke om det er en egen i Vollen, men tror det!?!

Jeg er i arbeid. Var student da jeg fikk snuppa, men fullførte nå før sommeren. Deilig! Er bare i vikariat da, så må ut å søke ny jobb etter permisjonen... men men! Flere penger å gå hjemme med denne gangen hvertfall.

Du da?

Skrevet

Jeg tror faktisk at Vollen også hører til Holmen, men mulig de har noen undergrupper?? vet ikke jeg... Tiden vil vise!

Gleder meg veldig til barselguppe (håper på en hyggelig gjeng, he he), siden jeg ikke kjenner veldig mange her.

Flyttet hit i januar, og stortrives!

Er i 100% stilling nå, men jobber utenfor utdannelsen min, fordi jeg vanligvis har et kunstneryrke og jobber freelance og derfor ikke mange rettigheter... Mer penger med trygg jobb! :-)

Deilig at det klaffet sånn!

Skrevet

Kanskje det er samme helsestasjon da... Ikke helt oversikt jeg!

Veldig kjekt med barselgruppe ja! Blir kjent med mange da=) Jeg ble med i en BiM-gruppe sist og. Vi møttes nesten daglig i permisjonen, fortsatt 1gang i uka nå. Men der er vi fra Asker og Bærum da, så litt mer spredt.

Men det viktigste er å bli kjent med noen i samme situasjon. Andre venner kan jo bli litt lei babyprat, så greit å ha noen steder man kan få "tømt" seg for det=)

Skrevet

Så bra!

Høres strålende ut!

Kan jo hende vi sees...? Man vet aldri! :-)

Jeg har "Jersey" som nick her inne, så vet du hvem jeg er til en evt. annen gang :-)

Lykke til videre i svangerskapet så lenge!

Skrevet

Ja, vi sees nok i nabolaget. Blir jo en del turer osv når man er hjemme et år=) Og så kommer du jo inn på DinBaby etterhvert og=) Jeg har samme nick der.

Dette er mitt nick:

Skrevet

Lykke til videre i svangerskapet du og=)

Skrevet

jeg bor i vollen i asker. Venter mitt 4 barn i mars. Jeg hører til Holmen helsestasjon.

Skrevet

Heisann!

Har akkurat flyttet permanent til Vollen, å har termin den 16 januar! Hadde vært kjempekoslig med noen i samme situasjon på samme sted. Er 28 , og det er min første.

Skrevet

Jeg bor like ved Vollen. Er 27 år, og venter første barn 24. desember.

Skrevet

Jeg er 35, så eldre en dere.Jeg har akkurat flyttet tilbake til Vollen. Jeg har 3 barn,2 i barneskolen og en gutt på 12 mnd

Skrevet

Hei!

så gøy!!

Nå begynner vi jo å bli en liten gjeng da!!!

Så godt å høre at vi er flere i samme situasjon! :-)

Prøvde å adde dere to siste på venne listen min, slik at vi evt kunne holde kontakten, siden vi får barn med bare 1-2 mnd (max) mellomrom, men dere har ikke profil!

Skal huske dere allikevel!

Kan jo hende vi kommer på samme barselgruppe???

Skrevet

Dytter denne litt jeg, i tilfelle vi er flere her inne :-)

Skrevet

Nå har jeg profil:-)

Skrevet

Heisann! Så gøy at det er flere i samme situasjon her i vollen da! Jeg kommer nok desverre ikke på samme barselgruppe som dere da jeg går til helsestasjon i Asker. Men det hadde vært veldig gøy å holde kontakten fordi da! Det får vi til vel? Står alt bra til med dere, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...