Gå til innhold

Skikkelig ekkelt i stad....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke helt i form om dagen, og stresset voldsomt i sted.

Pluttselig fikk jeg så sinnsvakt vondt i hodet, ble vannvittig varm. Svimmel og kvalm...Bare sank sammen på gulvet og ble der en stund...

Klarte ikke å få svart en gang når stakkars mannesaken snakket til meg.... Kom meg ikke opp igjen.

Med en del smertestillende og masse hvile kom jeg meg igjen...Og fant ut at det egentlig var kjempekaldt på gulvet, hehe.

Merkelig virus dette.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æhhhhh.... kanskje du skulle lytte litt til kroppens signaler og ta det helt med ro en stund!!!!! Blir litt bekymret her jeg!!!!!

Skrevet

Jøss, hva slags virus er det?

Rosa har hatt virus som startet med vondt i halsen og feber, varte i 5 dager og nå er hun fin igjen.

Du MÅ ikke stresse når du har slikt i kroppen, det er ren bensin til bålet!!! Modne jenter lærer slikt ser du;-))

God bedring!

Skrevet

Jeg aner ikek hva det er...Ikke umulig det var blodtrykket. Jeg må innrømme at når jeg lå der lurte jeg på hva har skjedd nå. Skikkelig ekkelt.

Jeg har vel litt å lære, selv om jeg med sterkt varierende blodtrykk i 15 år burde ha lært at sykdom og stress er en veldig dårlig kombinasjon, hehe.

Skrevet

Ja det bør du, om ikke du skal ta den dumme varianten og se hvor ille det kan gå...........eller?

Nei, dette skal du ta på alvor og ikke tulle med! Husk du har 4 små også å tenke på:-)))

Skrevet

Det er sant, jeg skremte meg selv litt der.....

Men noen ganger blir det stress;)

Skrevet

Nei og huff.. Dette hørtes jo ikke bra ut! Du må prøve å ta det litt med ro, vet at det er lettere sagt enn gjort... God bedring til deg..

Skrevet

Ikke bra...dette er kroppens signal på at du MÅ ta det med ro!

Skikkelig ekkelt å oppleve sånn,men kanskje du fikk en vekker om å skru ned tempo noe?

Ikke meningen å være streng,men det er til ditt eget beste.

Så en stor og god godbedringsklem skal du få :)))

Skrevet

Huffameg da, Dailis! Slutter meg til resten her: ta vare på deg selv!!!

God klem fra meg :)

Skrevet

Huff & huff, dette høres ut som en skremmende opplevelse - og en klar beskjed fra kroppen om at livet er litt for hektisk. Ta det med ro og ta godt vare på deg selv!

Stor klem!

Skrevet

Du må ta vare på deg selv! Du er kjempeflink til å stille opp for andre, hvordan er det med det å stille opp for deg selv? Håper mer hvile og litt pusling og omsorg gjør at du er bedre nå :-)

God bedring-klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...