Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Vanntett og vindtett. Lett og bevegelig, slitesterk. Hvor finner jeg en slik dress??
♥Snulder Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jeg hadde troll-saken til tutta i fjor.... satser nok på den i år og... Ellers så har jeg en slik vanntett-vindtett-overgangssak i Reimatec til henne nå... Den er da egentlig ganske grei den og, men ikke god nok i kulda!
Dailis Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jeg har kjøpt masse dresser på bogerud jeg da, og har vært veldig fornøyd med dem. Litt forskjellige merker. Ungene har i alle fall vært varme og tørre.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Har surfet litt og fant Jonatan dressen fra www.lilletroll.no, den så grei ut.. Har hatt Reimatec til alle tre, men har ikke vært superstorfornøyd...
♥Snulder Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Når Bogerud er nevnt.... jeg kjøper alltid dress nr. 2 der... 6 åringen min som er meeeget aktiv har ikke klart å slite ut den i løpet av en sesong;=)
Gjest Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Hva er Bogerud? Nettbutikk. Har ikke Bogerud i Stavanger...
Plutseliten :) Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Vi har mikk-line til lillegutt. Den er vanntett,vindtett,superlett og veldig god passform
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg simpelthen digger Theodors Troll-dress!!! Den har alle kvalitetene som trengs. Til de minste blir Bogerud-dressene (de jeg har sett hvertfall) for lite bevegelige, men de er jo i en helt annen prisklasse da... Til litt større unger er de gode, varme og slitesterke.
Dailis Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 tror ikke det... Er en butikk her med relativt rimelige klær. masse janus og slikt, så ikek helt ukjente merker, selv om det er det og.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Sånn ala sparkjøp kanskje? Vi har ikke harry handel eller Bogerud. Jeg bor på feil kant av landet mao...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå