Gå til innhold

Hvilken vinterdress til lillegutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanntett og vindtett. Lett og bevegelig, slitesterk.

Hvor finner jeg en slik dress??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde troll-saken til tutta i fjor.... satser nok på den i år og...

Ellers så har jeg en slik vanntett-vindtett-overgangssak i Reimatec til henne nå... Den er da egentlig ganske grei den og, men ikke god nok i kulda!

Skrevet

Jeg har kjøpt masse dresser på bogerud jeg da, og har vært veldig fornøyd med dem. Litt forskjellige merker. Ungene har i alle fall vært varme og tørre.

Skrevet

Har surfet litt og fant Jonatan dressen fra www.lilletroll.no, den så grei ut.. Har hatt Reimatec til alle tre, men har ikke vært superstorfornøyd...

Skrevet

Når Bogerud er nevnt.... jeg kjøper alltid dress nr. 2 der... 6 åringen min som er meeeget aktiv har ikke klart å slite ut den i løpet av en sesong;=)

Skrevet

Vi har mikk-line til lillegutt. Den er vanntett,vindtett,superlett og veldig god passform :)

Skrevet

Jeg simpelthen digger Theodors Troll-dress!!! Den har alle kvalitetene som trengs. Til de minste blir Bogerud-dressene (de jeg har sett hvertfall) for lite bevegelige, men de er jo i en helt annen prisklasse da... Til litt større unger er de gode, varme og slitesterke.

Skrevet

tror ikke det...

Er en butikk her med relativt rimelige klær. masse janus og slikt, så ikek helt ukjente merker, selv om det er det og.

Skrevet

Sånn ala sparkjøp kanskje? Vi har ikke harry handel eller Bogerud. Jeg bor på feil kant av landet mao...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...