Gå til innhold

ang soving og 2 åringer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemi sover 1 1/2 time i barnehagen men denne helga har hun tatt helt av.. hun sov i går i 3 timer og i dag 3 1/2 time som dagsdupp. burde jeg kanskje vekket henne etter 1 1/2 time? Hun trenger jo litt "ekstra" energi i barnehagen og da tenkte jeg at det var greit å bare la henne sove så lenge hun ville men kanskje litt for mye denne helga. Hun våknet 15:30 i dag og legger seg normalt kl 20.00 .. bør jeg drøye leggingen 1 time eller bare prøve å se om hun sovner da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, hadde snupp på 2 år sovet så lenge så hadde hun ikke vært i seng før i 21-22 tiden! Men du får nesten bare prøve deg frem. Her kan det ikke soves etter kl 14, nesten uansett hvor kort luren da blir. :o)

Skrevet

Hvis hun sover greit om natta er det vel ikke noe å stresse med? De regulerer søvnen gjerne selv, er vel heller et problem at de sover for lite..

Hvis nettene går greit er det vel bare å la henne sove på dagen... :o)

Skrevet

Nemi er fantastisk snill jente å legge men har en tendenes til å våkne på natta i de rareste stillinger :P men sovner fort igjen da.. men i natt var jeg oppe 2 ganger og gubben 1 gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...