Gå til innhold

Hallo!!! Hvor er dere hen????


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo så stille her;-)

 

 

Nå har jeg spist hjemmelaget lapskaus (av svenskekjøtt) og er klar for dibbing, men er det noen her? Nei, det er det ikke............

 

 

sutrer og offer seg...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halllllllloooooooooooooooooo!

 

jeg er her, men det var så stille at jeg slang meg over på skravlis. Hvordan går det??

Skrevet

Takk bare bra:-) Og med deg?

 

Helgen har fløyet avgårde og snart er det mandag igjen.........hjelpeseg som tiden flyr!!

 

Sitter her med en stooor pose med godis og trykker inn i trynet;-))

 

Kanskje de nye klærne jeg kjøpte i går, ikke passer i morgen alikevel;-)

 

Det hadde vært dumt igrunn........

Skrevet

Hallo :)

Er innom en tur..lillegutt ligger i fanget og er trøtt.Og hvor vanlig er det at 11 mnd gamle babyer slår seg i hodet? Skikkelig hardt med hånden..på siden av hodet så det lager skikkelig lyd :( Hmmm....lurer på om han har vondt i hodet,at det er derfor.

 

Har det selv,men det er sikkert fordi jeg skulle få sove lenge idag...og det gjorde jeg og våknet 12.30 ;) Men slår meg da ikke i hodet fordet :)))

 

Skikkelig slapp og trøtt dag, regn og kaldt ute.Snart lest ut en bok jeg hadde bestilt, som jeg hentet i går. Klarer ikke legge fra meg når har begynt å lese. Det heter "før hennes historie begynner" En spesiell,sterk bok for spesielt interesserte.

 

Grillet til middag....blir nok kanskje siste gangen for i år..

 

Nå skal jeg lage brownies...:)))

 

 

Skrevet

Åhhhhhhh godis. Det fikk jeg lyst på.

 

Handla nye klær? Hva har du kjøpt da?

 

Vi har igrunnen ikke gjort så mye i helga vi. Rydda litt ute og gjort klar for gulvlegger som skal komme og fikse kjelleren.

 

Du får ta deg noen situps og jogge litt rundt så passer nok klærne allikvel

Skrevet

Heisann! Jeg har da jammen meg vært her litt til og fra i dag jeg! Akkurat nå sitter jeg og åkker meg over dritt-photoshop-programmet..... Klarer aaaaldri å få til det jeg vil!!!

Skrevet

Hei på deg Dailis. Formen? Lenge siden jeg har vært på nett, men det har rett og slett vært sykt travelt med foreldremøter hist og her

Skrevet

Ja, er mye som skjer, koselig å se nicket ditt igjen:)

Formen, akkurat nå er den elendig, hehe...

Skrevet

Jøss av meg! Et toalettbesøk og vips så var det en hel gjeng her:-)

 

Så hyggelig da!

Skrevet

HA! Jeg tror de fleste bare ligger og vaker og kommer kjapt frem av og til!!! ;=)

Skrevet

Hehehe, som en gjeng med mudderfisk:-))

Skrevet

Blopp blopp!

Skrevet

He, he - er her jeg også.

 

Hos oss har alle barna, etter tur, blitt utslått av et eller anne i helgen.

Svimmel, hodepine og oppkast.

Så vi har hatt fullt kjør.

Nå sover alle godt og mamma er på nett igjen, mens pappa ser fotball.

 

Ellers har vi fulgt med på Solheim Cup i helgen, har både gof- og fotballgal mann jeg:-)

Skrevet

Det var visst jeg som plutselig satt meg fast i mudderet;-)

 

Har vært på lang powerwalk med naboen med påfølgende friskluftstrekking på terrassen i øsregnet etterpå.......brrrrrrr.......det var utrolig deilig med en varm dusj etterpå!

 

Nå skal jeg lage kakao og legge meg snart.......gikk dritt med filmtitting i kveld, men pytt pytt:-)'

 

God bedring til dere som sliter med sykdom og slikt......det er ikke moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...