Gå til innhold

Strømpebukser til de nyfødte osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå kjøpt noen, tenkte jeg skulle bruke de som bukser. Men er det egentlig nødvendig med strømpebukser på de minste babyene? De bruker jo oftest sparkebukser.

Når vi skal være ute, så ligger de jo gjerne i en fleezedress e.l nedi en voksi pose, e.l...og der ER det veldig varmt.

Er vel litt vel heftig å ha strømpebukse under sparkebukser??? Hvertfall hjemme i stua??

Kan vel ikke være behagelig for små babyer å ha for mye på seg? Såfremt det er "normal" innetemp. inne.

Bor i 3 etg. og får også mye gratis varme fra de under, så godt og varmt gulv hos oss med tanke på når babyen skal ligge på gulvet (riktignok på teppe, da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har vi akk begynnt med strømpebukse og jeg tar på bukse når vi går ut å tar den av når vi kommer hjem..så bare strømpebukse eller bare bukse inne..=)

Skrevet

Samme her...aldri to lag inne, dvs. aldri strømpebukse og bukse inne i stua...får jo være grenser for hysteri...hehe...

Skrevet

Minsten her brukte stort sett body og strømpebukse fra han var nyfødt. Passe påkledt inne, og lett å dra utedressen utenpå når vi skulle ut, han er født på vinteren. Eller så hadde han body og sparkebukse - men aldri både strømpebukse og sparkebukse. Snuppa, som er født på våren, brukte ikke strømpebukser før høsten kom - igjen var det veldig lett å dra utedressen utenpå body og strømpebukse.

Skrevet

hva med å kjenne på babyen din om h*n er varm/kald?? Andre kan vel ikke vurdere om du skal ha strømpebukse på eller ikke.

Skrevet

De har fin fine strømpebukser til baby på Cubus som jeg kjøpte til mitt barn,men da var det 15 minus så da brukte jeg strømpebukse inni sparkebuksa pluss dress utenpå.Ellers har de fine joha ullstrømpebukser på Babyshop til en grei pris de var også velbrukte.De hadde sånn fasongsydde føtter.Håper dette er litt til hjelp og lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...