Willy Wonka Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Har nå kjøpt noen, tenkte jeg skulle bruke de som bukser. Men er det egentlig nødvendig med strømpebukser på de minste babyene? De bruker jo oftest sparkebukser. Når vi skal være ute, så ligger de jo gjerne i en fleezedress e.l nedi en voksi pose, e.l...og der ER det veldig varmt. Er vel litt vel heftig å ha strømpebukse under sparkebukser??? Hvertfall hjemme i stua?? Kan vel ikke være behagelig for små babyer å ha for mye på seg? Såfremt det er "normal" innetemp. inne.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jeg har kjøpt inn noen strømpbukser, men tenker ikke å bruke dem under sparkebukse. Tenker å evt bruke under dress når vi er ute på tur eller i tillegg til body når de ligger hjemme i stua, Kommer selvsagt ann på hvor kaldt eller varmt det er..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Datteren vår ble født i fjor sommer og jeg brukte ikke strømpebukse på henne før etter jul faktisk. Når de er så små ligger de jo i vogna godt innpakket så jeg syntes ikke det var nødvendig. Inne blir det jo uansett varmt nok med sparkebukser.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 har kjøpt strømpebukser... kanskje jeg har behov for å bruke det bare sånn hjemme av og til sammen med en body... Men ellers tror jeg ikke enda iallefall at det er kaldt nok for at d trenger det...
mamma til s@lma Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Tror ikke strømpebukse er akkurat det vi trenger med en gang til nyfødte, hvert fall ikke under sparkebukse, da blir det for varmt . Babyen skal jo ikke ha det for varm heller, i følge de nyeste forskinger om krybbedød. Jeg kjøpte to par i str 56, kun fordi jeg arvet noen par kjempe søte bukser i 56, som er ikke noe varmeklær , sommerbukser, rett og slett. Har tenkt at babyen kan ha de på kun hjemmet når vi skal ha besøk og trenger å pynte oss litt, og liker ikke tanken å kle babyen i sommerklær uten strømpebukse , selv hjemmet når vi skal fyre i peisen hele tiden. Men buksene er bare såå søte at jeg må bare få bruke de , hvert fall noen få ganger..
Adriansmor med tulla Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Har kjøpt 3 stk i str 56 men det er når hun skal pynte seg med kjole inne og på besøk .... og på julaften.. men går nok mest i sparkebukser ja
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Inne..hjemmme...strømpebukse og trøye/body...det må da gå an... Mine har vært så små når de ble født, at sparkebukser ble for store..så for oss var body og strømpebukse perfekt en stund..pluss...til kjole!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Det kan være litt godt å ha bare body og strømpebukse hjemme. Benneton er de beste synes jeg.
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Lille snuppa som snart kommer her har fått og arvet så mange nydelige kjoler, så derfor har jeg kjøpt noen strømpebukser og noen små bomullsbukser uten fot som hun kan ha under kjolene. Men under bukser synes jeg ikke det er nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå