Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 samtidig som veldig få heter det:) klinger egentlig veldig med etternavnet.. men er litt i tvil om det blir for enkelt liksom.. ikke noe fan av dobbelnavn helle...
Fugl Phøniks Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Tim høres kjempe fint ut. Ikke vanlig heller - jeg er lærer så dette vet jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 det er også vurdert emilian... hva er finest av det å tim da?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Definitivt Emilian.. Tim er kjempe fint, men da ville jeg brukt det som et dobbeltnavn. Litt stusselig alene. Synes Emilian er flott og sjeldent=)
Fugl Phøniks Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Emilian er også kjempe fint. Liker likvel Tim best. Elsker korte nevn som klinger bra. Har det i tillegg "i-lyden" i seg blir det liksom positivt lyd om du forstår hva jeg mener? Emilian høres ut som et latinsk, eller vest europeisk navn. bare en følelse jeg har. mens Tim høres mer skandinavisk ut, selv om det blir brukt over hele verden.. Lykke til med avgjørelsen!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Ikke enig i det å bruke Tim som dobbelt navn.. det er så mange som bruker dobbelt navn. Når de fleste barn i tillegg har dobbelt eller trippelt etternavn... blir det liksom for mye. Har selv dobbelt navn. Har møtt mange som synes det har vært tungt.. Liker navnet selv, men velger enkle navn til egne barn.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 tusen takk for svar! blir kanskje lettere når man man ser babyen. vi vet forresten heller ikke om det er gutt eller jente, men greit å ha et par jentenavn og et par guttenavn klare.. vi er faktisk enige også
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 tim er skjønt d ) men kanskje litt "stussligt" alene?? smak og behag...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå