Gå til innhold

Er det normalt at vannkopper ikke klør?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde liksom ikke det da, men de ser ikke ut til at de klør noe i det hele tatt på jenta vår. Og det er kun 2 av dem det er "blemmer" på.

Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snupp klødde bare på ett par av koppene sine som var på ryggen, men hun hadde under 10 kopper tilsammen da. ;o) Noen er veldig plaget mens andre merker ikke noe til de.

Skrevet

Jenta vår har vel en 8 stk, men jeg klarer ikke betsemme meg for om det er vannkopper hun har. Hmm...

Men om det er det og hun ikke har noen med "blemmer" fikk dette på lørdag morgen. Kan hun da gå i barnhagen i morgen eller tirsdag?

Er vel de 3 dagene før det bryter ut at det smitter mest. ?

Skrevet

Å nei du, det kommer nok blemmer etterhvert og hun må være hjemme til alle har tørket inn. Belag deg på ca en uke hjemme. ;o)

God bedring.

Skrevet

Åååå? Såpass, takk for det:) hehe , men er så usikker om det er det det er.hmm... kan jeg ta med til legen i morgen hvis jeg er like usikker eller blir det "teit"?

Skrevet

Nja, er ikke noe særlig å komme med såpass smittsomme barnesykdommer på et legekontor da. Men hvorfor er du usikker? Går en stund før det blir blemmer på de, og selv om det begynner å tørke inn kan det fortsatt komme nye kopper. Har dere vært i kontakt med noen som har fått vannkopper de siste 14 dagene?

Skrevet

Mine eldste hadde vannkopper da de var henholdsvis 5 1/2 år og 6 mnd og ingen av de klødde. De var ikke dårlige, men fikk utslettet og det varte en stund uten at det plaget dem. Var i god form og ingen feber:-) Så ja, det går an!

Skrevet

Mente til det er skorper på dem, kan gå en stund før de tørker helt inn.

Skrevet

Tja usikker? hehe, nei rett og slett for jo jeg er usikker. Men kan jo bare se det ann. Nei har ikke vert i kontakt med noen som har hatt det i det siste. Men jeg ser vel fort om de forandrer seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...