temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Theodorpappa'n bygde tidligere i dag et høøøøøøyt duplotårn. Vi ble lettere lattermilde vi andre fordi Theodor så ut til å gi blanke i hele tårnbyggeprosjektet mens pappa'n storkoste seg både lenge og vel... Nå hører jeg de store jentene (på 12 og 15) skrangle med klossene mens de krangler om hvem som rev tårnet...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Hmmm........sånn er det her også innimellom:-) Lille rosa fikk Chiuaua med veske og rutete teppe av en venninne her om dagen:-) Altså ikke ekte, men rosa og fin med diamanthalsbånd;-) Storesøster på fjorten ble grønn i fjeset av misunnelse og lurte på om hun kunne låne den i helgen og på skolen til uka..........hahahaha.........
♥Snulder Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Hahaha... jeg tror også at lekene egentlig fenger de største mest!!! Du små gir nærmest blaffen;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Nettopp, det er gøy i ca 4 sekunder så er det noe nytt som er mer spennende. Men det er noe som går igjen daglig, hun finner babydukken hun fikk av Dailis, den skal stelles, få smokk og legges i vognen, for da er den trøtt;-) Så er det et stort plast lekehus og sklie som står ute på terrassen og som hun arvet av et par nabobarn:-)
Dailis Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Her i huset tror jeg kanskje det er vi voksne som har bygget mest lego, hehe. Men ungene blir jo med, i alle fall til og fra når vi bygger. Ellers blir jo babyleker mer moro når ungene blir noen år, hehe.
Dailis Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Så koselig at hun leker med den:) Er noen favoritter her og. Eldstemann hadde en dukke som han ikke kunne sove uten i mange år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå