Gå til innhold

Vært på harrytur idag jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det var det jammen meg mange andre som var også:-))

Trafikken gikk greit, men en skulle nesten tro det var krig i vente i butikken!

Men kjøtt er billigere, barnemat er billigere og masse annet som vi ikke trengte, men som er søtt og godt og som vi kan kose oss med - i helgen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre man drar til Svinesund kun for å besøke hönan Agda syns jeg ikke Harrytur er det minste harry egentlig... Det er gøy og så kan man bruke de pengene man sparer nettopp i godisaffären!!! *Slafs... skulle gjerne hatt noe søtt nå, jeg...*

Skrevet

Hihihihi, ja Hønan er en institusjon den;-) Spesielt blant militærgutta i Fredrikstad i svundne tider...........fniiiiis..............tror faktisk jeg har fått gave derfra også, av noen gamle kolleger som skulle ha det moro på min bekostning:-) Kjempestas å pakke opp en gave derfra i plenum .- på jobb!!! NOOOOT!!!

Skrevet

Sukk, jeg og vil på harry tur.. Vi har ingen harryturer vi- bortsett fra når vi tar turen utover Jæren- haha

Skrevet

Jæren har ihvertfall en fantastisk natur:-) Sånn natur jeg kjenner jeg blir glad av og puster lett i:-)

Er visst veldig likt New Zealand, så kanskje jeg skal dukke opp der i mitt neste liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...