Gå til innhold

Bekkenløsning og gym .

Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg hatt særlig kraftige plager av bekkenløsningen, men har iallefall erfart at det blir værre av mye stillesitting. Det kjennes mye bedre hvis jeg greier å gå en litt lengre tur i løpet av dagen (i MITT tempo) enn hvis jeg bare sitter på rumpa. Så det kan jo kanskje være lurt å få tilpasset sitt eget treningsprogram man kan holde på med i gymtimene mens man er gravid?

jeg har samme problemet! har lest litt om emnet, og kom fram til at om du har hatt ryggplager før er det bare fint for deg å trene. det har da ikke jeg, og så vidt jeg har lest så er det da best å holde seg i ro. men man kan jo selvølgelig trene litt, bare man tar det med ro og lytter til kroppen. når man er gravid og har bekkenløsning er det jo også gratis å gå til fysio, så da kan du jo begynne med det om du ikke allerede har gjort det;) og så kan du få tips til øvelser du kan gjøre hjemme, og så sette opp et alternativt opplegg ut i fra de øvelsene med gymlæreren din:) du kan jo selvfølgelig også få legeærklæring på at du ikke skal ha gym, men om jeg hadde valgt det ville ikke ejg bestått gym dette året, og det er jo bortkasta.. veit ikke om du er i samme situasjon da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...