Gå til innhold

tok å ringte spåmann jeg=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte spåmann fredag.. fikk vite at innen februar neste år vil jeg være gravid, kanskje før. Jeg ville få en gutt...

OG vi flytter i nytt hus i løpet av vår/sommer neste år=)

Åh så glad, har blitt spådd av den mannen før og ALT han har sagt har stemt=) Ringer ham en gang i året/annethvert år=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa.

Så spennende da. Jeg og har blitt spådd. Av ei venninne som driver litt med slikt og hun sa jeg ville bli gravid ganske raskt:-) Har virkelig tro på slikt jeg. Har vært på min første akupunkturtime også. Blir spennende å se om spiren sitter snart. Håper det for oss begge. Bare bra med deg da?

Skrevet

ja det er spennende=)

Tror på han der.

Håper virkelig akupunkturen hjelper da... kanskje jeg og skal prøve da=)

Håper de sitter denne gangen men har liten tro på det..men men.

Alt bare bra, var ute i går så er litt redusert i dag, men.... helga er vertfall over og det nærmer seg EL=)

Skrevet

hei så spenende å ringe spåmann:)har også tenkt på å ringe å spå min framtid..men vet ikke helt hvem jeg skal kontakte..hvem var det du ringte...hva betalte du??klem

Skrevet

Han heter Kent og nr er 829 96 590... Betaler pr min, det er noe dyrt så det kan være greit å vite de konkrete spm før en ringer... jeg hadde bare to spm denne gangen så jeg snakket i 5 min=) ca 30 kr pr min fra mobil tror jeg=)

Skrevet

jeg og ringte en spådame =) hun sa jeg allerede var gravid ?? =) hehe meen siden alle mine tester vise negativt,så tror jeg ikke helt på henne hehe meen alt det andre hun sa stemmer !!! satt bare å skalv i andre enden jeg hehe syns det er veldig spennende,men egentli litt wææ hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...