Gå til innhold

Northernlights eller andre dibbere i USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere barnemat??? Jeg leter etter maisgrøt og fruktglass.... Please help me....

Og talkumpudder UTEN duft???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på butikkr som enten Fred Meyer, Wal-Mart, kanskje Target...? Albertson's, Costco, Sam's club, Winco etc. etc..... Store og små kjeder som sikkert har sånt....

Skrevet

Hmm.. Har vært på Target og noen til... De hadde bare et merke (Gerber), men ingen med maisgrøt... Og så stod det ikke aldersgruppe på dem heller.. Skjønner ikkeno jeg :-s

Skrevet

Men de har jo garantert barnemat på Alberton's og ganske så sikkert Winco og... Jeg har aldri sett, men det bør de ha...

Skrevet

Gerber har jo masse da blant annet flere frukt puree glass og grønnsaker, usikker på maisgrøt. Men har de ikke barnemat på omtrent alle daglivare butikker også da? Kommer jo litt ann på hvor du bor og hvilke butikker som er i nærheten der.

De er merket med 1,2 og 3 (1st food osv) Så kommer jo ann på alderen til barnet og hvor "langt" det ar kommet i spisingen. Glassene merket med 1 er jo for de som akuratt har begynt med fast føde og inneholder bare en type mat, merket med 2 så er det flere ingredienser og ikke bare pureer og litt mer tgge motstand, etter dette går man over til 3 som er middager osv osv. Og så kommer toddler food...

Ang talkum uten lukt har jeg aldri brukt selv, men vil anta at dette også er å finne på de store kjedene som Target, Walmart, hva med CVS og Rite Aid da?

Skrevet

Glemte å nevne feks andre baby mat merker da som Beech Nut, men de har jeg aldri brukt...

Skrevet

Nestle har jo veldig mye forskjellig,men har ikke erfaring med barnematen deres. Brukte bare Gerber jeg.... søk på internett så kan du finne ut noe mer...

Skrevet

Jeg har bare brukt Nestle, Hipp og Småfolk før, så dette her skjønner jeg ikke noe av *fnis* Jeg ser at det står 1st osv på plastkoppene med frukt, men ikke på grøten.... Og så vil jeg jo ha glutenfri... *vanskelig*

Skrevet

Glutenfri produkter i usa vet jeg heller ikke noe om men det finnes jo alt mulig der da i de store daglivarene. Hva med helsekost butikker da??

Skrevet

Hmm.. Aner ikke. Men det er jo derfor man starter med maisgrøt i Norge... hehe

Og så er det feks appelsin i fruktpureene her, mens hjemme skal de ikke ha sitrus før de er ett år... Vil ikke være helt hysterisk heller, men vi har valgt å lege oss etter de anbefalingene som råder hjemme...

Skrevet

Wal-Mart finnes overalt,og de har bra barnemat.

=o)

Skrevet

Er du ute på "tur"? Har du det koselig så langt? Du får stikke innom, om du er i nærheten.

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...