førstegangforalt Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Har fått tilbud om og bli med til houston i februar. Da vil babyen være 3 mnd gammel, og jeg syntes dette er en litt lang tur for en så liten baby.. i og med at det er snakk om 14 timer!=/ Noen som vet noe om dette?
rigmora :-Oline-: Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Kjenne ei som flydde fra florida når barnet var ca 1 mnd.. d gjekk fint. Men den første perioden sover dei fleste småknøtta. Når dei e 3 mnd, e d jo blitt litt meir liv i dei.E ei eg kjenne og som reiste på 4 timers flytur og ungen va 4 mnd. D gjekk og fint:)
tiltiderensom Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Tror ikke det skal väre noe problem. Noen jeg kjenner dro til thailand da barnet var 4 mnd. De fikk seng til babyen foran seg, og hvis du ammer roer det ofte barnet om det skulle bli urolig. God tur
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 hei! Flytur med så små barn går veldig greit det! bare pass på å snakk med reiseselskapet ditt slik at du får holdt av plasser foran der det er krybbe/seng til babyer. disse plassene er gjerne de først som går! God tur!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 problemet er at hvis di får dotter i ørene kan di få vondt. å for en baby er ikke dette lett å få bort. men pleier som regel og gå fint da. di sover jo for d meste...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Kommer til å gå helt fint! Det er mye værre å reise så langt når de er 8-12 mnd!! Når de er så små så sover de og spiser. Meget behagelig! Bare ha med godt med tepper så babyen ligger godt. Kan hende du får ha med en bag også når du skal reise så langt.
CB-BabyBoy Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Det finnes en genial løsning for dotter i ørene! Om du kan amme ved take off evt bruke flaske, så fjerner det dottene. Det blir et slag vakuum tror jeg. Sist vi reiste til Asia, så gikk flyvertinnene rundt og tilbø å varme flasker til de som trengte. Det var 47 barn i skrikeklar alder og det kom ikke et pip fra de! De gjør også dette blant annet på fly fra Kina når det er mange adoptivbarn med - en jeg jobbet med sa at det var vanlig prosedyre for å unngå ørevondt. Så lenge dere sier fra at dere skal fly med et spebarn, så pleier de fleste flyselskaper å tilby disse kurvene.
Berrudi Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 men er det smart å bestille en thailand-tur før babyen er født??det kan jo være noe spes???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå