Tornado20 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hei! I går var jeg pålegen, og han målte magen min, og fant ut da at jeg ligger litt under søylen som vi følger.. Og at jeg ikke ville få noe stort barn, men er dette farlig? Jeg burde spurt legen om det, men jeg blei heelt satt ut da jeg fikk høre det. Jeg er forresten i uke 32. Håper påsvar fra dere!
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Så lenge måley er innenfor det grønne,enten det er over eller under, så er det innenfor normalen.Det viktigste er at barnet følger sin egen kurve.At det ikke plutselig hopper eller flater ut. Ligget helt nederst på det grønne hele tiden jeg og.Men det er innenfor normalen har de sakt.Blir en liiiten pike,estimert til omkring 3 kg :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Det viktigste er at du følger din kurve, at den ikke plutselig avtar å vokse
Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Med andremann lå jeg under det skraverte feltet på symfyse-fundus hele veien, men lillegutt fulgte sin egen kurve. Magen var forholdsvis liten, og gutten kom fire dager over termin og veide 3.100 g! Ikke så stor, men heller ikke sååå liten!
sagoline Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Ja, rart hvordan de måler, jeg får en liten jente, estimert til ca 2700 ved termin, hun får ikke nok næring, mangler en blodåre i navlestrengen.... jeg ligger i overkant av det grønne på skjemaet... Så ikke alltid målingen stemmer over hvor stort barnet er, fostervann, morkaken.. er en del ting som spiller inn der tror jeg, men enig med hun over som skrev at det så lenge man følger kurven, ikke flater ut eller noe, så er det helt normalt for deg.
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 jeg lå ganske langt under den røde streken, men innenfor det grønne feltet., når jeg venta nr2... og han skulle lissom være sååå liten... men ut kom en gutt på 3905g så er ikke alltid det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå