*Mi tesorito* Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hvordan er det med toll og porto?? Blir portoen dyr hvis du bestiller en del?? Og må du betale toll hvis du kommer over en viss sum?? Isåfall hvilken sum:)
*Kleopatra Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Betalte 28 kroner i porto da jeg bestilte et gratissett. Betalte 70 kroner i porto da jeg bestilte et gratissett, et øyenskyggesett, en blandeboks og en kost. Det kommer moms og forenklet tollgebyr om man handler for over 200 kroner.
*Mi tesorito* Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 hva er forenklet tollgebyr...? og blir det mye dyrere med denne momsen og tollgebyr..? Og når du sier at dette kommer i tillegg når du handler for over 200kr - mener du da 200 kr inkl. porto, eller 200 kr varer + porto??
*Kleopatra Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Det er vel varer for 200 +porto som er grensen tror jeg. Har jeg handlet fra utlandet for ca 300,-, så har det kommet gebyr/moms på ca 150,- kroner. Så litt er det... Det forenklede tollgebyret er det samme om du handler for 250 eller 800, grensa er på 1000 kroner før det øker. Det gebyret er rundt 70 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå