ApriIbaby Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 De klistrelappene med navn på dette av etter en stund De som skal strykes på kan jeg ikke se hvordan jeg sakl få strøket på en sko Finner liksom ikke noe egnet sted å skrive med merkepenn heller. Noen med glupe ideer eller triks her?
Sånn kan det gå Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Skriver navn med sprittusj. Har aldri opplevd at det ikke finnes noe sted å skrive.
*ale* Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Sprittusj her og.. Enkelt og lett å skrive på igjen hvis det slites vekk...
Sånn kan det gå Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Oftest på kanten av sålen, ellers hvor som helst det er plass.
Mille** Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Bruker navnestempel der det går an, eller sprittusj. Det er da nok av steder å skrive på en sko!!??
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Jeg stryker i sånne navnelapper, trenger ikke mye åpning, skal bare ha tuppen på strykejernet inni, hender lappen kommer litt skeivt da, må liksom bare legge den klart inni, og satse på at jeg treffer noen lunde greit med strykejernet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå