Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det noe om jeg slutter å koke flaskene til vesla? Hun er snart fem måneder. Vasker de i oppvaskmaskien på 65 grader. Også gir jeg smokkene et oppkok etterpå. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har tatt flaskene i oppvaskmaskinen siden tulla ble født, men smokkene blir kokt enda, ho er 8 mnd :-)

Skrevet

Koke ikke flaskene lengre jeg (sluttet i går hihi) Vasker de i oppvaskmaskin. Men har planer om å koke smokkene videre ja, har microsterilisator så det går kjapt.

Skrevet

hvorfor koker man flasker egentlig??

Skrevet

For å sterilisere de. Til de helt små er det skumle bakterie...

Skrevet

Sluttet å koke flaskene når guttungen var ca 5-6 måneder. Kokte tutene en måned etter det. Nå vasker jeg dem bare først i varmt zalovann og skyller dem i kaldtvann etterpå:-) Han er forresten litt over 7,5 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...