Lolisen Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Gjør det noe om jeg slutter å koke flaskene til vesla? Hun er snart fem måneder. Vasker de i oppvaskmaskien på 65 grader. Også gir jeg smokkene et oppkok etterpå.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 har tatt flaskene i oppvaskmaskinen siden tulla ble født, men smokkene blir kokt enda, ho er 8 mnd :-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Koke ikke flaskene lengre jeg (sluttet i går hihi) Vasker de i oppvaskmaskin. Men har planer om å koke smokkene videre ja, har microsterilisator så det går kjapt.
benedicte&smiley Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 hvorfor koker man flasker egentlig??
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 For å sterilisere de. Til de helt små er det skumle bakterie...
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Sluttet å koke flaskene når guttungen var ca 5-6 måneder. Kokte tutene en måned etter det. Nå vasker jeg dem bare først i varmt zalovann og skyller dem i kaldtvann etterpå:-) Han er forresten litt over 7,5 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå