mamma.85 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 når kan jeg kjenne bevegelser inne i magen min og når kan min kjære samboer kjenne spark.. sånn ca? dette er så spennende!
mrss83 Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 jeg kjenner bevegelse, men jeg vil ikke kalle det spark. det kjennes mer som om den bare snur seg, det kiler liksom litt siden bevegelsene er så mye. jeg er 20+6 og mannen min kan ikke kjenne noe ennå.... han ligger med hånda på magen min hver natt i håp om et lite spark.
kariuss Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 samme her, er fullgåtte 20 uker idag og begynner nå på uke 21. Kjenner så vidt kanskje litt liv men ikke noe voldsomt enda, men er jo veldig inviduelt fra person til person.. så ikke vet jeg når det kommer skikkelig. Noen kjenner jo veldig tidlig, og jeg føler at jeg er litt seint ute med å kjenne noe..
Mamma'n til lille David Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Var vel rundt 23 uker på vei første gang vi kunne kjenne små spark på utsiden av magen:)
prinsesse.vet.ikke.020108 Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 første gangen jeg kjente spark, var i uke 13,kjærsten min kunne kjenne spark på utsiden fra uke 16,er nå i uke 24;) men det er nok veldig forskjellig fra person til person,
mamma.85 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 ja det virker som det er veldig forskjellig.. får bare gå å vente
Sunniva78 har to små Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Er veldig individuelt dette her ja! Jeg har kjent skikkelige spark siden 17+4, da kunne sambo også kjenne og se sparkene. Fikk vite at morkaken min ligger mot ryggen min, kanskje derfor jeg kjenner det så godt? Bare gled deg, det er skikkelig deilig, og snart får du også kjenne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå