Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 har dere hvert hos legen for å få medisiner, eller lever dere bare med det? etter at jeg har fått unger blir jeg skikkelig løs i magen bare jeg gleder meg til noe, gruer meg eller så skjer det uten noen grunn. er så lei av å sitte på do hver gang jeg skal noe kjekt eller når jeg gruer meg.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 sånn har jeg det også.. helt grusomt.. eller...kanskje ikke i den graden du beskriver men .. ja jeg bare lever med det. trodde ikke man kunne gjøre noe med det jeg.haha jaja.. da jeg var mindre kastet jeg opp fordi jeg gledde eller grudde meg sånn..
Monajenten Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jeg får alltid vondt i hodet hvis jeg gleder eller gruer meg til noe, jeg:-/ Skikkelig upraktisk. Hver gang jeg skal noe gøy, får jeg hodepine. Har migrene og det er fryktelig slitsomt. Har det ikke sånn som du har, men vet om flere som har det sånn. Tror ofte det kan hjelpe å ha skikkelig rutiner på ting. Skjønner at det er kjipt:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå