Gå til innhold

Noen som vet ? please, hjeeeelp !!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten er 5,5 mnd. Kan han bruke gåstol ? satt han opp i der.. han storkoste seg.. men blir så usikker.. pga ryggen..

 

Noen som har erfaring med dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det anbefales å ikke bruke de gåstolene i det hele tatt på grunn av ryggen. uansett alder.

Skrevet

Det var ikke det jeg lurte på.. du kan egentlig bare la vær å svare as..

 

Vi SKAL bruke det en dag... men bare lurer på når !!

Skrevet

snuppa har brukt hoppestol fra hun var 6 mnd kanskje. husker ikke helt. vet ikke om det blir det samme da.. men alt med måte. hvis han er sterk i ryggen, og ikke henger og slenger i stolen, går det sikkert bra med korte perioder i begynnelsen! men den belaster kanskje bena litt? tror nok det går bra:)

Skrevet

hmmm hoppestol ?? lurer på hva det er jeg ...

Skrevet

det er en slags stol som hun kan sitte i, føttene er såvidt nede i gulvet. så sparker hun fra, og så "hopper" hele stolen. det er leker og musikk på den. :)

Skrevet

åhhhhh ja.. jeg har en slik 2 i 1 greie. Kan gjøre den om til en slik hoppestol som du beskriver der.. kanskje vi kan variere litt...

 

Takk for svar.

Skrevet

hoppestol er verre enn gåstol. Fordi føttene bare såvidt tar nedi gulvet lærer ikke barnet å bruke hele fotsålen til å gå med. Nabojenta satt plent i hoppestol. Hun gikk på tærne til hun var 3 år....

Skrevet

Søskenbarnet mitt brukte hoppestol,han sliter med skjev rygg,i dag er han 3 år gammel.

Skrevet

Du spurte jo om han kunne bruke gåstol...og trebarnsmor skrev at det ikke var anbefalt, hun svarte da fint på hva du spurte om gjorde hun ikke?

Det er ikke anbefalt å bruke det når de er 5,5 mnd og heller ikke 10 eller 12 mnd. Hva produsenten skriver på pakkningen er sikkert en annen sak...

Skrevet

så vil dere kloke mammaer der ute si at bruke heller gåstol enn hoppestol ??

 

Hvis jeg velger å bruke noe av det da..

Skrevet

*dytt*

 

lurer også fælt på dette..

Gjest MammaTil3
Skrevet

Er helt opp til deg hva du gjør, men barn som bruker gåstol blir oftere tågjengere - en av nabobarna ble det, og ser jo elegant ut dersom man danser ballett selvfølgelig ;)

 

Synes dette nettstedet er helt vilt - det er livsfarlig å sette unger på 5,5mnder i høystol, men gåstol skal de visselig bruke ;)

 

 

Skrevet

det går helt fint å bruke gåstol ved 5,5 mnd, har spurt hs.

Skrevet

"Synes dette nettstedet er helt vilt - det er livsfarlig å sette unger på 5,5mnder i høystol, men gåstol skal de visselig bruke ;)"

 

Veldig enig med deg! Jeg har min lille i tripptrapp 5 1/2 mnd gammel (kan sitte selv, dvs setter seg opp på gulvet selv), men jeg ville aldri finne på å sette ungen min i en gåstol. Får en del pepper for å sette ungen i en tripp-trapp, og så blir en sett litt skjevt på om en er anti-gåstol.. merkelig.

Skrevet

har ikke hørt noe om at hoppestol er skadelig jeg. noen som har link?

 

dessuten er det ikke som at hun sitter der hele dagen, hver dag! hun sitter der kanskje i 5 min annenhver dag. noen ganger litt mer. bra med litt variasjon når hun er lei av lekene sine på gulvet :P

 

har møtt en del småbarnsmødre, men har aldri møtt noen som er så hysteriske som mange her inne.

Skrevet

jeg ville gjort omvendt.. heller sette ungen min i en gåstol enn høystol.. fordi gåstol støtter bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...