Gå til innhold

sover alt for mye!!! fler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

for en ukes tid siden så var d noen dager som jeg hadde problemer m å sove. men nå har d snud helt.. sover hele natten og langt ut på dagen + at jeg sover mellom 1-3 timer på ettermiddagen..!!!

fler som er i samme båt her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... for og si det slik.. jeg står opp, dusjer spiser, så må jeg ligge meg igjen.. da er jeg utslitt.. sover noen timer.. står opp.. prøver og få gjort noe i huset... kanskje i 1 time.. utslitt.. drit trøtt.. vil sove.. prøver og holde meg våken.. skjønner godt situasjonen.. er lei no..... hehe

Skrevet

jeg legger meg ca kl 23, og sover hele natten bortsett fra tissing og normale våkenminutter om natten hvor jeg tenker på fødsel osv før jeg sovner igjen...står opp ca halv åtte, spiser frokost og ser litt god morgen norge før jeg legger meg å sover 2 timer til ;)

Skrevet

åh det var godt å høre at det ikke bare er meg som føler en trangt til å sove nesten hele tiden! Orker jo ingenting lenger....

Skrevet

jeg sover ca 2 timer på dager hver dag er ganske så trøtt ja...

Skrevet

Neimen så deilig da folkens!! hører jo fra alle kanter at d er det vi skal bruke ventetiden på men her er det heeeelt omvendt!...får knapt sove en fire timer av å på...er lysvåken konstant!!!...utrolig irriterende så nyt det mens dere kan jenter!

Skrevet

sovner sånn 0100 og står opp rundt 11. Når sambo kommer hjem og vi har inntatt middag rundt 1700, så sover jeg iallefall 1 time... (og han legger seg nedpå litt også da:=)

Har alltid hatt stort behov for søvn, men nå er det ganske ekstremt... Fint å lade opp til alle våken-nettene som vi har foran oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...