Gå til innhold

Laste inn sanger på IPod..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått IPod, men i alle dager HVORDAN skal jeg få lastet inn sanger inn på den fra dataen??skjønner ingenting jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ledning? :P

Som følger me Ipoden?

Skrevet

ja,har det..har satt den inn bak i maskina og sa dukker det jo opp så mye rart på skjermen..aner ikke hva jeg skal trykke på hvis du skjønner..

Skrevet

Dytter litt..vil så gjerne få noe musikk inn på den..hehe

Skrevet

Du må ha iTunes-programmet innstallert på pcen din aller først. Så må iPoden være koblet til med usb-ledningen som følger med. (hvis du ikke har iTunes laster du det ned på apple.no).

Når du åpner iTunes er skjermen delt i flere felt: Til venstre vises Biblioteket ditt, all musikk du har lagt inn i programmet, Butikken du kan kjøpe sanger fra over nett og iPoden din dukker også opp under der. Klikker du på bibliotek--> musikk vil alle sanger du har lagt inn i iTunes komme opp i det store feltet på resten av skjermen. Men du må ha lagt inn sanger der fra cd eller kjøpt noen i iTunes Store for at det skal ligge sanger der som du kan overføre til iPoden i utgangspunktet.

Når det ligger sanger der er det bare å merke dem med Shift+piltast opp eller ned, klikke på dem en gang + holde nede og dra alle de merkede sangene over til iPoden i lista til venstre på skjermen. Når det kommer opp et lite pluss-tegn slipper du musa og vips er sangene overført.

Skrevet

I bruksanvisningen til Ipoden så står det en link til hvor du kan laste ned programmet Itunes, og det må du ha på maskinen for å legge inn musikk. Så legger du musikken inn i det programmet, før du kobler Ipod en til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...