Meandmyprincess Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Har fått IPod, men i alle dager HVORDAN skal jeg få lastet inn sanger inn på den fra dataen??skjønner ingenting jeg..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Har du ledning? Som følger me Ipoden?
Meandmyprincess Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 ja,har det..har satt den inn bak i maskina og sa dukker det jo opp så mye rart på skjermen..aner ikke hva jeg skal trykke på hvis du skjønner..
Meandmyprincess Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Dytter litt..vil så gjerne få noe musikk inn på den..hehe
Gjest Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Du må ha iTunes-programmet innstallert på pcen din aller først. Så må iPoden være koblet til med usb-ledningen som følger med. (hvis du ikke har iTunes laster du det ned på apple.no). Når du åpner iTunes er skjermen delt i flere felt: Til venstre vises Biblioteket ditt, all musikk du har lagt inn i programmet, Butikken du kan kjøpe sanger fra over nett og iPoden din dukker også opp under der. Klikker du på bibliotek--> musikk vil alle sanger du har lagt inn i iTunes komme opp i det store feltet på resten av skjermen. Men du må ha lagt inn sanger der fra cd eller kjøpt noen i iTunes Store for at det skal ligge sanger der som du kan overføre til iPoden i utgangspunktet. Når det ligger sanger der er det bare å merke dem med Shift+piltast opp eller ned, klikke på dem en gang + holde nede og dra alle de merkede sangene over til iPoden i lista til venstre på skjermen. Når det kommer opp et lite pluss-tegn slipper du musa og vips er sangene overført.
Mari 74 Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 I bruksanvisningen til Ipoden så står det en link til hvor du kan laste ned programmet Itunes, og det må du ha på maskinen for å legge inn musikk. Så legger du musikken inn i det programmet, før du kobler Ipod en til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå