Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 På onsdag datt jeg på magen. Ble skikkelig shaky og tok kontakt med Riksen. Fikk beskjed om at det var bare å komme for en sjekk - for sikkerhets skyld. Pappa kjørte meg opp. Alt sto bra til med prinsessa, heldigvis og morkaka var uskadd. Følte meg litt mørbanka etterpå, ellers var alt bra. Så på torsdag ettermiddag ringte mamma og fortalt at pappa, som driver å bytter panel på huset dems, hadde falt ned fra stillasje! Riktignok fra fra nederste plan, men var 2 1/2 til 3 meter ned. Hadde blitt henta med ambulanse. Ble konstantert brudd i ryggen! Ble oprerert på fredag og fikk satt inn 2 skruer i ryggen. Var å besøkte han på kvelden, men da var han så omtåka etter opreasjonen, men godt å ha sett han. Så i dag var mamma og jeg oppe å besøkte han igjen. Var i litt bedre form, men hadde hatt mye vondt og lå bare rett ut. Så plutselig begynte han å gråte. Har aldri sett pappa gråte før. Han er liksom den sterke som trøster og pluselig måtte jeg trøste han. Var rimelig heavy! Har grått mye denne uka - vært mye bekymring, men nå får han spesialtilpasset korsett i morgen og skal få prøve å stå opp. Er så fælt når sånt skjer. Så man skal ikke bare bekymre seg for barna sine - man bekymrer seg for foreldrene også. Så nå er det bare å håpe ting går rett vei.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Oj...du har virkelig fått ditt du nå. Føler med deg og håper tiden fremover bringer mer glede enn den uka som gikk!! Ny uke nye muligheter vettu ;o)
petite fleur Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Uff, stakkars deg, høres ikke noe moro ut! Og å se foreldrene sine gråte er bare hjerteskjærende....Men man må jo se på det positive: At han ikke falt fra et høyere platå og at babyen din har det fint:)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Takk :-) Ja, vi har hatt hell i uhell både pappa og jeg. Kunne gått så mye værre - spesielt for han. Var jo 2 etasjer til på det stillasjet.... Satser på at vi har gjort unna vårt for denne gang :-) Ha en fin søndag
kosemæ Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 huff, stakkar dere! Godt det gikk bra med deg, og at det ser ut til å gå bra med faren din og! Håper han kommer seg raskt på beina, da. Lykke til med alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå