Gå til innhold

gikk fødsel nr 2 raskere enn nr 1?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er litt forskjellig, men de sier vel at gjennomsnittlig går de neste fødslene fortere!

Det stemte på meg ihvertfall..

Var på sykehuset 5 timer før første kom. Og tre timer med nr to..

Er spent på tredjemann, er jo tross alt 7 år siden sist!!

Skrevet

Min første fødsel tok et døgn, andre fødselen tok tre timer!

Skrevet

lurer jeg åsså på... er åsså 7 år siden sist og da leste jeg i gravid bladet at når det er så lenge siden man fødte bjynn man nesten på skratsj.....

Skrevet

jeg har hørt at fødsel nr to går raskere.. men at om det er en del år siden man har født så begynner man på starten igjen...

fikk beskjed etter fødslen min sist at jeg må nok komme opp med engang noe skjer fordi fødselen tok så kort tid sist.. (var på sykehuset i nesten 1.5 time....tilsammen tok det i underkanten av 4 timer)

skal til legen no i oktober så får høre litt da om jeg får komme inn med engang osv.har jo lest om de som ikke får komme inn..

Skrevet

Min første fødsel tok 3,5 timer, den andre tok 1 time!

Skrevet

Da jeg fikk gutten min for 4år siden gikk jeg å lak fostervann i 35 timer før fødselen var ferdig, og hadde hele tiden svake svake rier som var uregelmessige. Har i etterkant forstått at dette var modningrier som ikke skal regnes som fødsel, men at fødselen regnes fra det øyeblikket at riene blir skikkelige å at åpningen stadig øker?!

Så da varte vel den egentlige fødselen min i ca 6 timer, og ca 1,5-2 timer ble tilbrakt på sykehuset!

Er veldig spent på hvor kjapp denne fødselen blir siden vi må kjøre bil i nesten 1,5time for å komme oss til sykehuset =(

Sambo er kjemperedd for fødsel i bilen så vi må vel dra inn til føden med engang jeg kjenner at noe er på gang..

Skrevet

Det var 9 år mella mine fødsler, og den første tok 20 timer og den andre 3 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...