Gå til innhold

litt ekkelt,men må bare spørre.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er mange som sikkert har spurt om det samme,men må bare spørre....Er nå fire dager unna termin,og i dag har det kommet litt slim... Leste et innlegg her inne hvor det stod litt ang det,men finner det ikke igjen... det er nemlig litt gul farge på slimet,litt som som kommer ut av nesa når du er forskjøla..Fler som har hatt det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som slimproppen begynner å gå, den kan gå litt og litt:)

Skrevet

ok,det er jo bra det da:) jeg trodde det kom blankt/rødt slim når den gikk... men er det proppen er det jo ikke no å bekymre seg over...så for meg sopp eller no jeg,men det klør jo ikke så da bare lurte jeg litt på hva det kunne være :) hehe

Skrevet

du beskriver akkurat det jeg opplever :-) usikker jeg og,ikke vant med den fargen akkurat,ser ut som snørr..he he :-) kommer etter smerter og nedtrykk hos meg.Skal til sykehuset og sette ks dato imorgen jeg,skal fortelle dem om det med det samme,kanskje vi må fremskynde ks.en noen dager..er 14 dager til termin enda her da men hatt det slik de siste 5 dagene.Kommer ei klyse nå og da.Kommet mere til deg?

Skrevet

hehe,ja det er akkurat sånn det ser ut,som snørr:) men hos meg kommer det bare,ikke no smerter eller nedtrykk. kommer også sånn i ny og ne... har aldri hatt no særlig utflod så syns det både er rart og ekkelt det som kommer ut av meg:) men hvis det er sånn den berømte proppen alle snakker om ser ut,så er det jo ikke så farlig...bare ekkelt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...