fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 er det noen som har hatt så lav blodprosent som 7...og har hatt press i halsen
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Press i halsen, det har jeg aldri merket.
Kirsebæra Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 hadde blodprosent på fire....det snørte seg i brystet og i halsen...
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 har du og så lav
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 hva skjedde da ? ...fekk du blodoverføring ?
Kirsebæra Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 nei jeg fikk faktisk ikke det.... jeg vist eikke hva den skulle lige på jeg så jeg sa bare symptomene, snører seg i halsen og brystet, svimmel, hodepine.... så spør hun meg om jeg vil ha blod eller jern oveføring.... svarer at det vet ikke jeg, men hun bestemmer seg for å gi jern... tre dager senere er blodprosenten oppe i 10, så jeg fikk beskjed om å ta jern tabletter....rævva oppfølging etter fødselen syns jeg...
Gjest Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Hadde bp på 6/7 i en hel mnd etter fødsel, kan godt ha vært mindre enn det også de første dagene etter (de nektet å måle den på sykehuset) Jeg hadde hjertebank, var grusomt svimmel, klarte ikke konsentrere meg om noenting, hadde masse hodepine (migrene), følte noen ganger det trykket litt i brystet og at det var vanskelig å puste. Var helt forferdelig rett og slett. Legen min sa at når man har så lav bp så det noen som får vanskeligheter med å snakke o.l. også :-S
Kirsebæra Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 glemte å si at de ville heller ikke sjekke den på sykehuset, så jeg ringte legen min....så ringte han opp til føden og kjefta...så kom de å sjekket den...
Ioren Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Jeg ligger omtrent alltid på rundt 7 (har jernanemi, og har gjort det både før og under graviditeten) , men har aldri kjent noe press i halsen... Jeg går på Floradix og Duroferon og det er nok til at jeg fungerer, men den stiger ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå