Gå til innhold

Vrdian room. Trenger help!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sette de kinesiske tegnene oppå det grønne? om dere skjønner hva jeg mener.Hvordan vet jeg rekkefølgen.Prøvd lenge, men forstår det ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du funnet lighteren? den er under søppelbøtta. sett fyr på håret og så trykker du på arket til det kommer fram ett mønster....

så går du i pilleboksen....husker ikke hva som var der, men den er til hjelp

Skrevet

har gjort det!!! det kommer frem et ark med kinesiske tegn.men det jeg ikke skjønner er hvordan jeg skal bruke dette arket

Skrevet

hmmmm....skal prøve jeg, å se om jeg husket hvordan det var...

Skrevet

altså...når du har brent bort håret og fått frem de tallene hvor de kinesiske tegnene skal stå, så går du til pille boksen. akkurat samme oppsettet, bare at her er det teegn ikke tall...skjønner du?

så finner du ut hvilket tegn skal stå på hvilket tall, så går du til den grønne dingsen og setter tegnene inn der de skal i følge tallene...

Skrevet

men hvordan var det man fikk opp søppelbøtta? får det ikke til nå!

Skrevet

Nei, skjønner ikke helt hvordan.Arket der jeg brente bort håret er jo ikke likedan form som det grønne.

Skrevet

nei, men det er likkens form som det arket oppi pille boksen....

på den hvor du brente bort håret kommer det fram tall, på pille arket er det tegn.

disse tegnene skal du sette inn på den grønne, utifra hvilke tegn som står på tall arket....skjønner du?

det er tre deler av den....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...