2 trollunger :) Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Som jeg skrev i et innlegg lengre nede her har jeg en ubrukt ringslynge jeg vil gjerne selge. Dette er nok ikke rett forum, men tenkte at jeg like gjerne kunne gi en av dere muligheten til å skaffe dere en slik rimelig før jeg evnt. la den ut på en salgs side. Dersom noen er interessert er det bare å sende meg en pm.
bodøjente Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Dumme meg lurer på hva en ringslynge er.....
Gjest Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 En ringslynge er et langt tøystykke, hvorav den ene enden er tredd gjennom to ringer og på denne måten danner en bæresele som er spesielt godt egnet til de aller minste men som også fungerer godt (for vår del i allefall) til magebæring frem til ca 8-10 mnd og til hoftebæring frem til ca 2 år.
2 trollunger :) Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Og de største kan du bære på ryggen med en slik.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Har prøvd å sende deg pm, men postkassen din er full.
2 trollunger :) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Nå kan du prøve igjen, har tømt innboksen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå