Phoebs Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 noen som har noen erfaringer med clearblue-graviditetstest? har testet gravid for fem dager siden men testet ikke gravid alle siden..
twoboys & a girl Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Har brukt den testen sist og nå. Kjempe fornøyd med den. Fikk en annen test sist gang fra legen, men den viste ingenting klart. Fikk med meg en test for å teste uken etter, viste det samme. Tok da en clearblue test og den viste med en gang at jeg var gravid.
Amanda- Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 hatt tatt clearblue mange ganger.. de har alltid stemt på meg....
Phoebs Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 okei, men har du noe ide om jeg kan være gravid nå? siden jeg først testet "gravid" og så "ikke gravid" de neste fem dagene? legen sier jeg bare må vente
twoboys & a girl Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Det var rart. Men du får vente som legen din sier. Ønsker deg lykke til:o)
Phoebs Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 men nå har jeg jo fått forskjellig resultat..først "gravid" og så "ikke gravid"...ha skal jeg tro på da? Har ikke hatt mens på lenge pga sluttet med p-sprøyte for en stund siden..
Amanda- Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 jeg ville gått til legen med en gang... sann for sikkerhetskyld.. vet ikke hva du skal tro... er det ikke 3 tester oppi en pakke? de der digitale...
twoboys & a girl Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Har ikke brukt de digitale. De kan finne ut ganske tidlig om du er gravid med en blodprøve.
Amanda- Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 husker når jeg skulle ta test nå sist.,,. urk.. de digitale.. skjønte ikke driten av den første.. kom jo ikke opp noe.. men på de 2 andre sto det gravid...
Gjest Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Det har stemt på meg de gangene jeg har brukt clearblue, vært veldig fornøyd med de testene. Jeg henger meg på rådet til de over, ta en prøve hos legen og få et endelig svar. Skjønner du blir i tvil når det viser forskjellig resultat. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå