mamma*me*nr2*imagen Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 til en søt liten jente som skal hete Runa Linnea:) Nå er jeg vertfall babysyk ja:)
vi blir 4 :o) Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Gratulerer!! det å være tante er helt fantastisk! Tror ikke man skjønner det før man har vært det og opplevd det selv.. Og dersom du ikke har barn selv er det enda bedre! Jeg var supertante før, og følte at tantebarna nesten var mine egne,., etter at jeg fikk barn selv har det ikke blitt like mye tid, men det er fortsatt helt fantastisk da )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Gratulerer! ) Spesielt å være tante. Var det i tre åf før jeg fikk min egen og har skikkelig dårlig samvittighet. Før var jeg såååå mye me nevøen min, men nå har jeg så lite tid me han. Husker jeg gikk gravid og vi gikk til sjøen. Var en bratt bakketopp og han hørte jeg pusta og pesa for å komme opp den bakken. På toppen sa han: Tante, skal du sette deg på den benken der så slutter du å puste? Hehe:) Han er så god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå