T_one Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 jenta vår på snart 7 mnd, r blitt n skikklig sutrejente, hun vil IKKE ligge alene på gulvet md lekene sine lenger.. hun skal ha oppmerksomhet HELE tiden, går ikke å kikke bort omtrent \engang:) flere som har d sånn eller???
Mammapudding Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Er det ikke i den alderen de får separasjonsangst tro? Kanskje det er det..I så fall vil jeg tro det går over:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Det er i den alderen de får separasjonsangst:) Hun har utviklet objektspermanens, dvs. at hun kan gjenskape et mentalt bilde av deg når hun ikke ser deg og dermed savne deg/ reagere på at du er gått. Det er kjempebra:) Bare vær litt tålmodig med henne, snakk med henne mens du går ut av rommet og gå fort inn igjen osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå