En snupp - og en knert i magen Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Da har jeg fått en ny hobby - papir og scrapbooking osv. Trodde for å være helt ærlig at jeg aldri ville komme til å ta av på innbydelser, men joda. Papirskjærer, farger, tekst, limputer.... Så nå blir det eggeskallsfargede innbydelser med litt lys grønt i/på og teksten i applikasjoner osv. osv. Jeg gleder meg til å pusle med dette, og med innbydelsene som selvfølgelig må i samme stil... Og så må vi vel ha program for vielsen?? (Selv om den tar 15 minutter inkl. musikk?) Jeg kan anbefale alle en tur til Panduro hobby, de har også boken Design ditt eget bryllup, masse knalltips til bordekorasjoner, meny, innbydelse, program osv.
Catida Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hehe, så kult! Vi er en venninnegjeng som pleier å scrappe litt, det er kjempe artig, blir jo så stilig! Så jeg skal også scrappe invitasjoner og bordkort, og ja..må vel også ha kirkeprogram. Vet ikke hva slags bryllup dere tenker å ha, men jeg tenkte kanskje å lage et lite hefte til gjestene med meny og oversikt over alle gjestene og skrive litt kort om dem...og det må vel også scrappes!?! Hehe, mye jobb, men så blir det vannvittig fint da, og personlig! Får se an hva jeg rekker, får vel kanskje ikke scrappe alt...Har god tid foreløpig da. Skal gifte oss 16.august. Husker du hvor mye den boka kostet? er forresten mange nettsteder hvor det er mange eksempler og ideer til invitasjoner og bordkort! Blant annet scrapping.no. Der er det generelt masse gode ideer til kort, LO'er, teknikker ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå