Gå til innhold

til dere damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er bare innom for og høre deres mening.. jeg spiller xbox. need for speed. og damen liker det ikke. pga hun blir sjalu på de damene som er med i spillet.... ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette en kødd? Ingen som blir sjalu på en "dame" som er animert og ikke eksisterer, vel!?

Skrevet

Er det damer inni spillet du mener ??

eller er det damer du spiller sammen med??

Skrevet

hei. jeg som startet innlegget. damene i spillet.

Skrevet

er jo selvfølgelig kødd... ikke gå rett på a damer!

Skrevet

en bekjent kjøpte et spill bare pga dama var sexy.

Skrevet

*ler* dette hørtes bare vanvittig ut. Satser en tier på at hun er sur fordi at du bruker mye tid på spillet jeg ;o)

Skrevet

hehehe...minner meg om pappa, han var stupforelsket i hun ene damen som løper rundt i halo2.. hvis hun døde begynte han på nytt igjen:) det er vel bare en gutteting! er ikke noe å bli sjalu for mener ihvertfall jeg..

Skrevet

X`en spilte tomb raider fordi dama hadde lekker rompe...;)

Skrevet

HEHEHE jaja, da hadde jeg ikke blitt sjalu men sagt værsågod=))

Skrevet

Hmmm, jeg liker å se på "Gods of war" 1 og 2 når mannen min spilte med playstation 2 i fjor og i år. Jeg ble så skuffet over at Gods of war 2 har mye å vise neste Gods of war 3 neste år!!! Pokker... Ikke rart jeg ble kåt på mannen min og ble gravid! Ikke alle damer liker å se på kvinnlige grafiske animsjonsfigurene, tenk over at damer liker å se de tøffe og harde mannlige animsjonsfigurene også! Når mannen min leker med playstation 3 nå med bilene og karate, jeg gidder ikke å se på de kjedelige og fulle klær av mannlige anismsjonsfigurene som du skjønner? Jeg er så svak for nakne muskler...

Skrevet

Hva? er dettevirkelig sant???

Den var ny......

Bare spill videre med goooood samvittighet....Jeg spiller xbox call of duty,live..Det spillet er jo kun full i mannfolk..Bør jeg ha dårlig samvittighet??

Be damen min prøve...håper hun gir det en sjanse,hun kommer garantert til å like det...knall kjekke spill....Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...