Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Snuppa er litt underutviktet i den venstre hofta, så hun må bruke frejkas pute i ca 2 mnd. (det er ikke så veldig alvorlig.) Noen som har erfaringer med dette? hvordan bygde dere opp i seng, vogn ol. Jeg har tenkt å bruke skumgummi, men vet ikke hvor man får kjøpt dette i metervis, noen som vet?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Vi hadde ett sammebrettet helseteppe liggende under ryggen i kanten på der puten slutter. Hadde det liggende i sengen og vognen hele tiden (hadde putetrekk utenpå så hun ikke skulle får merker etter hullene) Hadde også ett liggende på babygymmen hennes.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 hittil har vi bygd opp med div. tepper vi også:-) Hvor lenge brukte jenta deres puta?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Fra fødselen og til hun var 4 mnd. Hatet den puta, men det gikk da greit. Så lenge det ikke er noe verre så =)
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 Enig med deg der. Kjempetungvindt med skifting av bleie og i det heletatt når man må legge henne fra seg. Må hele tiden støtte opp ryggen. Vi skal heldigvis bare bruke den i 2 mnd. Legen var veldig usikker på om vi i det hele tatt trengte den, men han mente det var bedre at vi brukte den og at hun ble bra, enn om vi ikke brukte den og hun hadde blitt værre etter 2 mnd.(Vi var selvsagt enige i det.) Vi har bare brukt den i 4 dager nå, men jeg teller nedover for hver dag..
beibiboom Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 ojsan... vi bygger ikke opp i det hele tatt vi.... burde vi det altså? er det for at de ikken skal ligge i "nedoverbakke"?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 hei du nå har det kun gått 4 dager så snuppa di venner nok seg snart til den, du bruker tepper under hodet i senga og håndkle under hode/rygg på stellebordet, og ha noenputer liggende der du kan legge fra deg henne, dette går seg nok til, snuppa mi skjønte ingen ting hun når vi kunne ta den av, lå å venta på at hun skulle ha den på,
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Beibiboom♡alma-linnea: Det blir jo en kant mellom ryggen og puten, der puten slutter over rumpa. Greit å bygge opp litt ja, mer behagelig for de =)
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 18. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2007 begynner faktisk nå å bli mere vant til puta. Snuppa har synes det vært greit hele tiden. Har bygget opp i senga med lakner og gjort det samme i vogna. På babygymen har jeg lagt et helseteppe. Gleder meg alikevel til vi kan ta den av, alt blir litt mere tungvindt..
beibiboom Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 jeg tror faktisk at vi har ulik type pute... oppdaget for en stund tilbake at det finnes ulike typer ser du. Jeg føler ikke at det er noe problem med den vi har. Har dere den som er myk som en pute (om du forstår... har bare sett bilder av denne)? Vi har en type som er mer hard, selve "selen" er av plast med et slags tynt for inni, mens "puta" babyen har mellom bena er en slags metalskinne!! vi kaller faktisk puta for "selen" når vi snakker om den, nettopp fordi det minner mer om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå