Gå til innhold

andre med høyt blodtrykk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slaks oppfølging får dere? og hvordan går det med dere?

jeg er 30+4 og var innlakt på sykehuset i helga, fikk beskjed om å bare slappe av resten av svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er inne på sykehuset hver uke for sjekk. Blodtrykk, urin og ultralyd, ligger i faresonen for å få svangerskapsforgiftning, så de følger godt med. Begynte i uke 31 til meg også. Så blir noen rolige siste uker, men men.. glad så lenge han blir værende i magen min jeg, vokse seg stor og sterk. Får blodtrykksmedisin.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor høyt blodtrykk hadde dere da de satt i gang med tettere oppfølging mtp svangerskapforgiftning ?

Skrevet

jeg lå vel rundt 178/118-169/110, og på et tidspunkt var jeg på 205/118. Men lå med 24timers registrering jeg da, og hadde spor av eggehvite i urin. Krafig hodepine.. Er inne ofte, hvertfall en gang i uka.

Skrevet

hei wini!

jeg hadde 153/105 på mitt høyeste, så hadde ikke så høyt som deg. di fant heller ikke noe eggehvite i urinen. hodepine har jeg ikke hatt, så har ikke fått noen tabeletter enda, må bare gå noen ganger i uka til legen min å sjekke blodtrykket og urinen.

håper det går greit med deg og at du kan bære gutten din i magen lengst mulig.

samme håper jeg med meg, prøver å ta det med ro sånn som di har sakt på sykehuset , så krysser jeg fingrene på at alt går bra!!

lykke til med gutten din!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...