mamma`n til nurk Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Har en skrekkelig hodepine.....
Leontine Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 JA! Følg bare pakningsvedlegget. Tror Pinex ikke skal tas. Les alltid på pakken først!
yllil Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jepp, paracet kan tas iht vanlig dosering. Derimot skal man IKKE ta Ibux etc.
mizz25 Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Paracet og PINEX kan man ta,i vanlig dose. Ibux ska man ikke ta. Æ va veldig plaga med visdommstennene sist svangerskap,å fikk beskjed av legen at vanlig paracet å pinex kunne æ ta.. =)
Cindy_jah Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 KUN paracet..ligger på sykehuset og det er det eneste legemiddelet jeg får lov å ta. Helt ufarlig. Bare ikke overdriv
Princen min Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Hei! Jeg er også plaga m en vannvittig hodepine.. Legen min sa,og jordmora at d ikke var farlig å ta 4 paracet om dagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå