Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 http://nyheter.vg.no/nyheter/artikkel.php?artid=163495
imsdal med julesmak Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Har ingen potteplanter, men håper ikke svigermor er så glad i sine som han i artikkelen, for hun har noen stående nede her i kjelleren hos oss, og de er temmelig døde etter noen måneder i min forvaring...
Hiv o'hoi Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 drit da.. jeg kjenner faktisk alle dissen menneskene veldig godt.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 ja og så? Er jo kjempetrist at noen er døde på et slikt grl. Men det sier faktisk litt om at naboen din KAN gå rundt som en tikkende bombe. Hvis du kjenner gjerningsmannen.....hva om han hadde tatt livet av ditt barn fordi han ødela blomstene? Tipper du hadde skrevet et innlegg på dib selv jeg.
Katja Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Jeg kjenner de også, men går man ut med noe sånt offentlig, må man regne med at ting blir debattert. Men huff, han skulle nok vært skjermet fra seg selv, han kom ikke akkurat bedre ut av det etter den artikkelen her. Virker jo mere sprengt i hodet, enn han faktisk er ( i den grad det er mulig..).
Hiv o'hoi Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 ja, og så? ehm.. Jeg kjenner han ja, og jeg kjente også de to som døde. de to var gode kamerater av meg. Dette er en gutt som har slitt helt siden jeg ble kjent med han. da var han 14 år gammel. han mente ikke engang å ta livet av noen, men i narkorus og sinne, samt med andre psykologiske faktorer som spiller inn, så var det ikke så enkelt for han å tenke klart. Sier ikke dette for å forsvare han.. men du skjønner. uansett så er ikke dette noe jeg gidder å diskutere. men jeg vet at for mange er det litt sånn "hahaha.. POTTEPLANTER" liksom.. Men om noen faktisk kunne prøve å forstå at dette var det eneste som noengang, i hele hans liv har "trivdes" under hans hender, så var dette faktisk viktig for han. Like viktig som en hund, en katt, en hest er for oss andre. Forstå det den som kan.
Katja Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 LOTP Tror ikke man trenger å være bekymret for at naboen skal finne på noe sånt. Du skjønner vel at det er rus inne i bildet? Ikke at det er noen unnskyldning, men så lenge naboene dine ikke har rusproblemer, er det neppe grunn til å bekymre seg for at noe slikt skal skje.
Gjest otilie79;) Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Vanner de når jeg ser de begynner å henge med bladene, men har lite grønne fingre:/ Men skulle ønske jeg hadde flere da:P
Gjest Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 trenger ikke bare være rusproblemer som gjør at noen klikker. Ikke vet man alt om alle naboer heller. Husker utrolig godt en episode fra jeg var liten. 2 gutter i klassen min ble skutt på av en "nabo" med luftgevær. Er jo bare flaks at de ikke ble alvorlig skadet. Og ikke minst at han ikke brukte annet skyts. Det er trist at folk blir drept uansett hvilken grunn (nesten), men det er destod viktigere å få frem slike episoder. Jeg frykter for fremtiden hvis ikke psykiatrien i Norge endrer kurs og det i dag! Man trenger ikke være en hardbarka narkoman for å bli en drapsmann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå