Gå til innhold

Noen med ikm 19.sept som har testet??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! ja jeg klarte ikke å holde meg. Testet med test fra billige tester..strips. Det er jo for tidlig trøster jeg meg med nå. Hadde ett lite håp at den kunne jo vært positiv selv noen dager før. Har en CB liggende hjemme, men venter med den. Har du?

Har hatt litt murringer i magen, litt ømme bryst..gravid eller mens symptomer.Vi får krysse fingre!!!!

Skrevet

har ikke testet men har test hjemme... lurer på å teste i morgen men kommer til å bli såååå skuffet dersom den ikke viser positiv:)

Skrevet

jeg har ikm i morgen... testet i går, var negativ da!!!!! men tr har ikke kommet, så det er jo fortsatt håp...

Skrevet

jeg får så vondt i halebenet når jeg sitter påstoler jeg..noen om vet om det er symptoner??

Ellers så føler jeg liksom ikke helt det store som sist mnd...ikke så giret. Men er jo lov håpe at jeg slapper av fordi jeg faktisk har klart det denne mnd... d gjenstår og se:)

Skrevet

jeg har ikm på onsdag.. ikke testet enda fordi jeg er litt usikker på syklusen min.. forrige mnd hadde jeg en syklus på 24 dager, og om det er slik denne mnd også så skal tr komme på onsdag.. ingen menssmerter så jeg håååååper jo at den holder seg laaangt borte de neste ca 9 mnd:)

Skrevet

er kun inne i 2pp.. det er ikke så lenge siden jeg sluttet på pillen, og derfor er jeg usikker på syklussen min:)

Skrevet

Jeg har ikm på lørdag. Har litt vondt i bryster, mage og rygg, men banner på at dette er tegn på at TR kommer. *Forbanna*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...