NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Dere som tok det de siste ukene før fødsel.. tror dere det har noe virkning? er i uke 33+3 så vurderer og starte om en uke eller to.. Noen med erfaring?
Minesmå:)+en til! Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Her prøvde vi ALT av kjerringråd, men pjokken kom 14 dager over termin fordet! Men lykke til! Det jeg har tro på er modningsakupunktur, det virka på meg hadde en kjempekort åpningsfase pga det!
snartmammapåny Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Tok det fra uke 32. Mulig det hadde en virkning, men er jo aldri godt å si da jeg ikke kan sammenligne med å ikke ta de;) Åpningsfasen min var kjempe rask, under 1time. Hele fødselen var over på 4,5time. Så livmoren virket iallefall sterk. OG er veld et de kapselene skal hjelpe for. De skal og styrke mellomkjøttet så man ikke revner så lett da, men her revnet det en god del, så det virket de ikke så bra på. Men igjen ikke godt å si hjordan det hadde blitt om jeg ikke hadde tatt de. Kanskje det da hadde blitt enda verre. Mange som missforstår de kapslene og tror de kan starte fødsel, men det er ikke derfor man tar de. DE styrker livmoren og mellomkjøttet. Får livmoren til å trekke seg raskere sammen etter fødsel og kan også være positivt for ammingen. Kommer nok til å ta kapselene neste graviditet og.
snartmammapåny Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Var en del skrivefeil i det innlegget;) hehe Sorry!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 Det hørtes oppløftende ut.. .. da kan jeg begynne å ta de med en gang da?.. noen flere med erfaring med og uten kapsler?
Gjest Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Jeg kan jo ikke med sikkerhet si at de virket, men jeg er overbevist!!! Begynte og ta de ca 2 mnd før termin, og var lite plaget med kynnere. Fødselen gikk kjempegreit, gikk hjemme i et døgn med rier, og kom inn på føden med 7 cm! Livmoren trakk seg fort og smertefritt sammen etterpå. Må bare råde deg til å ikke ta kapslene på tom mage, spis samtidig, for du blir ganske så råtten i magen, hehe Sambo sa alltid " å, har du tatt kapslene nå igjen? "
dama Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 jeg knasket bringebærbladkapsler og drakk bringebærbladte til den store gullmedaljen både før og etter de to siste fødslene mine.. og jeg kan med sikkerhet si at de funket.. min nr to var en stjernekikker og jeg sprakk bare så vidt, fødselen var kjapp og hun kom fort ut.. livmoren trakk seg godt og hurtig sammenb etter fødsel også..¨ hadde like mye nytte av kapsler og te til den tredje fødselen også...
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 16. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2007 Så flott.. har bringebærblad te hjemme her.. men syntes det smakte forferdelig .. hehe. kjøper kapsler på mandag tusen takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå