Gjest ->>- Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 En gammel Simo stående i barnehagen - ungen sover en lur der av og til. Bruker ikke vogn hjemme lenger.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Har en brio combi vogn og den bruker jeg en del enda, når jeg skal ut å gå litt lengre turer.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Simo kombi som vi har brukt siden han ble født. Brukes ytterst sjelden nå, max et par ggr i mnd.
blond Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Bruker joggetrille fordi vi sparer 1 times gåtur hjem fra barnehagen i forhold til om han skal gå hjem. Bruker den dessuten på turer av og til og når vi er i byen. Praktisk! Dessuten liker han å sitte i vogn. Han er 2,5 år.
leiavåblilurt Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 emmaljunga scooter kjekt på lengre turer og på butikken...jeg kjører ikke bil..men han går for dt meste selv, er 2,5 år
NessaS Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Har en Carena sportsvogn og den er daglig i bruk. Har 3 km med oppoverbakker til bhg, og småtten orker ikke å gå så langt ennå, hvertfall ikke når det bare er oppoverbakker. Blir nok å bruke vogna frem til vi får oss en bil til.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Har en qunniy zapp, liten og lett, grei og ha med på ferier ( kan tas med inn på flyet) Bruker lite vogn, til og fra barnehage og det er vel det!
RajaPia Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Snuppa er akkurat fylt 2, og vi bruker fortsatt vogn. Hun sover i den ute. Vi går mye og lange turer , og så langt orker ikke hun gå , og jeg klarer ikke bære henne . Dessuten liker hun å sitte i den på tur. Har en GT 3hjuling og en Carena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå