Gå til innhold

Hvilken vogn har du og HVORFOR, bruker dere fortsatt mye vogn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gammel Simo stående i barnehagen - ungen sover en lur der av og til. Bruker ikke vogn hjemme lenger.

Skrevet

Har en brio combi vogn og den bruker jeg en del enda, når jeg skal ut å gå litt lengre turer.

Skrevet

Simo kombi som vi har brukt siden han ble født. Brukes ytterst sjelden nå, max et par ggr i mnd.

Skrevet

Bruker joggetrille fordi vi sparer 1 times gåtur hjem fra barnehagen i forhold til om han skal gå hjem. Bruker den dessuten på turer av og til og når vi er i byen. Praktisk! Dessuten liker han å sitte i vogn.

Han er 2,5 år.

Skrevet

emmaljunga scooter kjekt på lengre turer og på butikken...jeg kjører ikke bil..men han går for dt meste selv, er 2,5 år

Skrevet

Har en Carena sportsvogn og den er daglig i bruk. Har 3 km med oppoverbakker til bhg, og småtten orker ikke å gå så langt ennå, hvertfall ikke når det bare er oppoverbakker. Blir nok å bruke vogna frem til vi får oss en bil til.

Skrevet

Har en qunniy zapp, liten og lett, grei og ha med på ferier ( kan tas med inn på flyet) Bruker lite vogn, til og fra barnehage og det er vel det!

Skrevet

Snuppa er akkurat fylt 2, og vi bruker fortsatt vogn.

Hun sover i den ute.

Vi går mye og lange turer , og så langt orker ikke hun gå , og jeg klarer ikke bære henne .

Dessuten liker hun å sitte i den på tur.

Har en GT 3hjuling og en Carena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...