*R&B* Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Er det noen som vet hvordan man nøster sammen 2tråds merino garn her? Jeg er visst utrolig klønete,det blir jo bare masse floker!
Gjest mphs Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Da må du enten ha hjelp av en annen person som holder begge hendenne inni garnet når du lager ett nøste eller du kan ha den over en stolrygg om du ikke har hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå