Gå til innhold

Spåing her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff blitt litt deppA for etter spådommer her inne er det fleeere mndr til jeg blir gravid.. sukk:( ER SÅ LEI AV Å VENTE

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble spådd av Aurora og Nattinatt her inne. Begge spådde at jeg skulle bli gravid i desember eller rundt jul i år. Dette stemmer ikke, for jeg ble gravid denne syklusen, så det er ikke sikkert at det de sier er riktig. Så ikke gi opp håpet...

Skrevet

åhhh takk maya.... nå ble jeg jammen meg lettet, da er det håp for meg enda:)

Skrevet

Oi jeg håper det er feil med meg også, jeg fikk jo høre februar... jeg vil bli gravid i september ;) Men vi får se. De som spår sier jo også at ting kan endre seg med valg vi tar så...

Skrevet

Jeg ble spådd av aurora og nattinatt.Begge sa at jeg alerede var gravid.Jeg fikk mensen 2-3 dager etter.Ikke tro på alt de sier...

Skrevet

av hvem og hvor blir dere spådd? sikkert dumt spm men

Skrevet

hei.

Må bare få legge inn noen ord..for det å se,føle eller spå som noen kaller det er ikke alltid så enkelt som man tror..

for det å spå et svangerskap kan være vannskelig..for jeg kan f.eks se et svangerskap på ei dame og 3-4 dager etter kommer mensen og da tror mange at da har man sett..men det viser seg jo ofte det at da har ikke kroppen klart å ta vare på egget,så det kommer ut som mensen.

Nei man skal ikke tro på alt man blir spådd,for endl spår mye feil,mens andre ser mye riktig..

hvis jeg skal snakke utifra meg selv,så ser jeg ofte ting som har skjedd eller som skjer om noen dager,får inn stikkord og bilder,og de bildene og stikkordene er ikke alltid like lett å tolke,så derfor kan det være vannskelig å se på noen man bare får et spøsmål fra og ikke har mere kontakt endel..for meg viser det seg at de jeg har litt mere kontak med,eller skriver oftere med de får jeg også inn mere på.

Så jeg tror ikke man skal bli for skuffa om ting ikke stemmer helt ut i fra det man blir spådd,for livet avgjøres vær dag og noen dager er det tilfeldighet at ting skjer eller hvilken rettning man går..livet har mange veier,og hvsi jeg føler en ting,men den personen gjør et heeelt annet valg,ja da blir det heller ikke rett.

så se mere på det som spennende,og ikke blir for skuffa.

Skrevet

da har man sett feil,skal det stå ganske langt opp:)

Skrevet

sier meg helt enig med baas her..

jeg opplever ofte at jeg ser mye mer på de som jeg skriver med ofte..

men jeg er også veldig ny i dette...

og ting forandres hele tiden..

mange har spådd at det er en stund til jeg blir gravid..men jeg har tatt akupunktur denne mnd og mulig d har hjulpet...så man vet aldri...

:)

ikke tro på alt... :)

men seff er det spennende når d stemmer!!

Skrevet

jeg har blitt spådd her inne og blitt fortalt at de ikke kan se noen graviditet på meg den på en stund... dette tar jeg med en klype salt.. har vert med en spådame på en alternativ messe, tror mere på ho som satt med meg foran seg, og dessuten hadde et mere positivt svar til meg. ;)

Skrevet

Jeg er enig i det Baas sier, selv om ikke jeg har slike evner...

men bestemoren min hadde en bror som kunne se...

En venn så i tarot kort på meg en gang at det lå noe der, så om jeg ville se så kunne jeg trene det frem, men det vet jeg ikke om jeg vil, selv om jeg syns det er spennende..

kan egentlig slike evner være i en slekt?det sies jo at alle kan se, bare de trener seg til det....stemmer det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...