Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Noen som har en?
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 TORO VAFFELMIKS!!! Enkelt og godt!!
imsdal med julesmak Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Havrevafler: 4 dl lettkokte havregryn 3 dl kulturmelk/kefir 3 dl lettmelk 2 egg 2-3 ss smeltet smør 1 ss sukker 2 ss hvetemel 1/2 ts salt 1/2 ts natron La grynene svelle i syrnet melk 20 - 60 min. Bland inn resten av ingrediensene, hvetemel og natron til slutt. Stek vaflene gyldne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå