MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 ...er du her? Alt bra med deg?!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 16. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2007 Er du her?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Heisann!! Joda, er her jeg... har vært stille idag... er så LEI!!!! du da? noe nytt??
MiniMeAndMe+spire Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Jeg tror som noen andre sa her inne, at dette er et innbilt svangerskap... Har liten tro på at det kommer til å skje noe egentlig... PLEASE, GI MEG SMERTER!!!!!!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 MrsK, om du kjeder deg mens du veeeeenter, gå inn på den linken jeg har lagt ved her!!! Den er HYSTERISK morsom!!!!! http://www.dinbaby.com/forum/thread/10158270 Har lest gjennom hele over en lang stund nå, og herrejesus......
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 Heia... Der var du jo... Så dumt at det ikke skjer noe...skjer veeeeldi lite her og;) Var på kontroll på Ahus, og alt er fortsatt bra...men riene lar vente på seg...hih! Blir nok igangsetting på meg tirsdag morgen:)) SPRØTT... Enn du? Var du på Ahus?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Så du måtte komme inn på ahus en gang til? Har ikke vært der selv... Går å venter på at jeg enten skal få rier (eller noe som jeg VET er rier, kanskje jeg bare har MASSE harde og vonde kynnere for alt jeg vet....?) eller på at vannet skal gå... vet ikke hvordan jeg føler meg egentlig.... var ute å gikk en LITEN tur i dag og kjenner det jo med en gang... Skal du på flere kontroller på ahus eller venter de med å ta deg inn til tirsdag? Jeg vil OOOOG på sykehuset!!!!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 16. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2007 Kontroller hver dag fram til igangsetting tirsdag;) Men godt å vite at man blir nøye fulgt opp... Har hatt intense mensmurringer/smerter som har kommet takvis...men de er ikke så vonde at jeg stopper opp!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Ja er akkorat det, er så vanskelig å vite hva som er HVA på en måte... og vil jo vite det NÅÅÅÅ!!!!! Mannesen er sikker på at det skjer på onsdag han da.... (ikke spør hvorfor..) men vil jo at det skal være over NÅ!! Kjenner det sitter mye i ryggen fortsatt, og får tak hele tiden, men ikke regelmessig... er en skikkelig "luremus" det her....
MiniMeAndMe+spire Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Men det er jo kjempebra at du blir fulgt opp så nøye fram til tirsdag da!! Så du hadde lagt inn en tråd om igangsetting her inne og.. Hva tenker du om svaret du fikk da..? Alt kommer sikkert til å løse seg, de setter deg sikkert ikke igang om man overHODET ikke er klar for det, tror du...?
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 16. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2007 Joda, folk har ulike erfaringer;) Flere metoder for igangsetting og modning...så det ordner seg!! *smiler* Onsdag ja? Da sees vi da...hehe:))
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 16. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2007 Har du forresten msn?? Maybe?)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Ja er akkurat det, må nesten bare vente å se hva de de kan gjøre for DEG... er jo det som er viktig... kan ikke du sende meg en pm med mailadr din så ordner vi msn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå