Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 I tillegg til Avent er det nevnt et merke salve/krem mot såre brystvorter her flere ganger. Kan noen si meg navnet og hvor den er å få kjøpt? Gidder ikke bla meg bakover for å finne det... Noen som har erfart at den bedre enn Avent sin? Brukes den når skaden først har skjedd eller virker den forbyggende? Må man tørke den av før man ammer? Takknemlig for svar.
<3LillePrins<3 Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 det er en som heter spenol, den er fin og fet, helt parfymefri så du trenker nok ikke å tørke den av:)
Gjest Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Purelan har jeg brukt...den fås kjøpt på apoteket og virker på meg. Den trenger man ikke tørke av/vaske bort før man ammer.
Mortil1snart2<3 Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Fikk anbefalt en salve, men husker ikke helt hva den het.. kan det ha vært lanolinsalve? Skal være samme stoff som i ull og kjøpes på apoteket!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Lurer også på om man må bruke den før man blir sår eller om man kan se det an om man behøver det?
betty74 Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Er nok purelan du tenker på! Den er fantastisk. Jeg brukte den ikke forebyggende, men den hjalp når problemet først hadde oppstått iallefall..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Det går an å bruke den forebyggende også. Hvis ikke den hjelper, kan du prøve Avent sin salve. En venninne av meg fikk god hjelp av denne da hun hadde brystbetennelse. Verdt å prøve ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå