Gå til innhold

Dere som får engangstødnad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg titter innom fra 2 trimester.

Er 25+0 i dag og sendte inn søknad om engangstødnad når jeg var 24 uker på vei, kvinnen på trygdekontoret sa at jeg skulle få utbetalt pengene rundt uke 28.

Kan jeg stole på dette? eller er de veldig trege med å levere ut pengene?

Har så lyst å få kjøpt inn alt jeg trenger iløpet av oktober, da jeg har mye stress med skole i november.. synes det er litt sendt med de siste innkjøpene i desember.

håper på mange kloke svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det er litt forskjell fra sted til sted... Her jeg bor får vi pengene når vi er 26 uker på vei. Jeg var 30 uker da jeg søkte og fkk pengene etter bare et par dager. Kjapt og greit! :-)

Skrevet

På nettet står det at du har krav på å få pengene utbetalt etter fullgått 26 uke i sv sk.

Skrevet

Okei, får håpe det går kjapt og greit hos meg også!:) Er så redd for å måtte stresse i desember med alle de siste innkjøpene som trengs, siden vi begge er studenter er det ikke store summen å hente fra kontoen vår til å kjøpe alt vi trenger før engangstødnaden kommer...:/

Skrevet

på nav sine sider står det etter uke 26.. med meg tok det over en uke ifra jeg søkte likevel om de sa to dager...de rotet noe gæli...men det var ferievikarer da....ellers så er det typisk nav

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...