mammaTilLinnea Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 er 23 uker i dag(jippi!!) og så på babyverden sin side for uke 23... der står det at jeg nå skal kunne kjenne kroppen til babyen! det gjør ikke jeg... kjenner mye bevegelse og spark, men kjenner ikke babyen når jeg tar på magen. kjenner dere det? litt nysgjerrig;)
mammaTilLinnea Skrevet 16. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2007 var ikke på babyverden, men libero så jeg nå
Sunniva78 har to små Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jeg kan kjenne babyen ja, merkes godt hvor han ligger i magen min. Nå har jeg ikke mye fett på magen fra før, kanskje det er litt av grunnen til at jeg kjenner det så godt? På morran ligger han oftest høyt oppe på magen, men på dagtid flytter han seg rundt:-)
mammaTilLinnea Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 er tynn selv, så trodde jo at alt skulle komme tidlig( men nei da!) men når jeg tenker etter har jeg jo kjent babyen, det jeg tror er rumpa da, som bruker å stikke ut litt her og der...
twoboys & a girl Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Kjenner hvor han ligger. Stikker rumpen ut så jeg får kjempe kul på den ene siden og ingen ting på andre siden av magen. Sparker nedover med beina, og strekker seg:o)
Mamma'n til lille David Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Er 25 uker på vei, har nettopp begynt å kjenne deler av kroppen til bebisen :) Veldig morro!!!
mimmitiltre Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 hei, er 24 uker, kjenner masse spark og ser magen beveger seg, men klarer ikke se hvilken kroppsdel akkurat som stikker ut ennaa:) gleder meg til det blir mulig for meg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå