Gå til innhold

Dere med 2 tette velger dere søskenvogn?(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg er så usikker,lillegutt er 21 mnd når babyn kommer,

men jeg vet ikke helt om vi skal velge søskenvogn.

Lillegutt trenger jo vogna si i bhg enda,og da må vi uansett

ha ei ny kombivogn til bebin,og så lurer jeg litt på

hvor mye ei søskenvogn ville blitt brukt?

Hjelp meg litt da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får 25 mnd. mellom mine og velger ikke å kjøpe søskenvogn.

Dette fordi storesøster vil være i barnehagen om dagen når vi går de lengste trilleturene. I tillegg merker jeg allerede nå att vognen hennes nesten aldri blir brukt lenger.. hun vil helst gå selv. Hun er 19 mnd. nå.

Og skal vi noe så har jeg både søskenbrett og søskensete hvis det skulle være nødvendig=) Og vi er som oftest to når vi drar noen steder med vogn så da kan vi evt. ta med to vogner=)

Skrevet

Vår gutt blir to når neste mann kommer. Vi bare hadde en brukt (ikke så fin) vogn når han var liten, så vi hadde kjøpt ny vogn uansett. Valgte å kjøpe phil teds trehjuling med søskensete, fordi gutten vår ikke er så veldig ivrig på å gå lengre strekninger selv ennå.. Det eneste jeg synes er dumt, er at det ikke er bag til babyen i vogna.. Håper det går bra å bruke en god pose i setdet. Ellers så ble det denne vogna fordi det ikke frister med tvillingvogn, og at vi tror det ikke holder med søskenbrett..

Skrevet

Jeg velger søskenvogn.. Blir mange vogner men... Snuppa er 19 mnd når lillegutt kommer. Hun sover fortsatt en del i vogn. Når vi er på turer går hun gjerne en del, men utrolig greit å ha en avlastning i vogn og.

Er ofte på ferie i utlandet og på hytta. Har ikke plass til både hans og hennes vogn i bilen, så da blir det heller en søskenvogn på slike turer..

Regner med at det blir en kortvarig karriære for den vogna, men kjøper en nøytral, så jeg håper å få solgt den senere.....

Skrevet

Jeg har en vanlig vogn å en søskentrille. Trillen går ann til å legge nesten helt flatt. Bruker voksi posen oppi trillen. jeg har 20 mnd. mellom mine to å nå er nr.3 også på vei. Har brukt vognene masse. er veldig kjekk å trille ( den har 3 hjul) å guttene liker å sitte i den. Ser for meg at jeg blir nødt til å kjøpe brett for å ha til den nå etter at nr 3 kommer. Den gutten som er elst er flink å gå men av og til blir har sliten å vil sitte på. Det som er fint med å ha søsken trille er at en er ikke avhengi av at andre skal dra på tur sammen med deg. en kan gå avgåre å ungene kan gå selv og etter hvert som de blir slitene kan en bare putte dem inni vogna. En annen ting er at en omså kan ha søsken trillen i vogna. Dær jeg har ungene synes di det er helt flott. Den tar mindre plass en en vanlig beggvogn(sammen slått) å i barnehagen kan de putte andre som også vil sitte på i den. Så min annbefaling er definitivt SØSKENTRILLE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...